הערכה היא שכיום ישנם יותר משלוחים ימיים מאשר היה אי פעם, הן בזכות מסחר גובר בין מדינות ובין לקוחות פרטיים ועסקיים מארצות שונות והן בזכות רילוקשיינים שעושים עובדים מחברות שונות אל ארצות שמעבר לים. כל זה כמובן משנה את המחיר להובלה ימית של קונייטנירים שונים.

ההחלטה על מחיר להובלה ימית משתנה בהתאם לשני משתנים עיקריים, משקל וגודל. אין משמעות האם מדובר במוצר עסקי, פרטי או אחר, אך כן יש משמעות אם מדובר במשקלים וגדלים מסוימים. מן הסתם ככל שהמשקל או הגודל (או שניהם) גדולים יותר, כך המשקל עולה, צריך לקחת בחשבון משלוחים מכולה הם דבר לא פשוט, ודורשים גם מחברת המשלוח הכנות מסוימות ודרישות של ביטוח, אבטחה ועוד ולכן מחיר להובלה ימית עולה מעת לעת.

דברים נוספים שמשפיעים על מחיר להובלה ימית הם:

  • מחיר המטבע – נהוג לקבוע את ערך המטבע על פי יום העסקים בו נערך המשלוח, מאחר ויש שינויים, לא חדים אומנם אך עדיין, בשערי מטבע רבים אזי שהוא משפיע על מחיר להובלה ימית בצורה שונה מדי יום.
  • עמילות מכס – כידוע בשביל להוציא משלוח מנמל ימי יש לשלם עבור עמיל מכס שמבצע את כל הבירוקרטיה אל מול רשויות המס בארץ המקור ובארץ היעד.
  • שירותי אריזה – כל משלוח דורש אריזה מיוחדת ולעיתים נדרש לכך תשלום נוסף
  • אחסון – במידה והחלטתם לאחסן את החפצים שלכם לפני המשלוח אזי שעליכם לשלם על האחסון, במידה ואם אתם מעוניינים לאחסן את המשלוח בארץ היעד מסיבות שונות, עליכם לשלם על האחסון גם שם (התשלום הוא לרוב פר ימים עם מינימום ותלוי בסוג האבטחה הנדרשת )

לסיכום

מחיר להובלה ימית נקבע על פי גורמים מסוימים ורצוי לבדוק את כל הגורמים וכיצד הם משפיעים עליכם לפני שאתם מחליטים על שילוח דרך אחת החברות. תזכרו שמדובר בתהליך לא קצר שדורש עלויות שונות, ולכן היכן שאתם יכולים, רצוי מאוד להפחית את העלויות בשביל להקל על עצמם.

בישראל פועלות מספר חברות שילוח בינלאומי, כולל חברות זרות שיש להן מרכזי שילוח קרוב לנמלים הגדולים בארץ, בחיפה ובאשדוד. אנחנו רוצים להמליץ לכם על שימוש בחברת יוניברס טרנזיט, חברת ישראלית מובילה, חברה משפחתית שמפעילה שירותיה שילוח בינלאומיים משנות השמונים. החברה עוסקת בייצוא קונטנייר של חברות רבות, רילוקשיין לעובדים, שילוחים עסקיים ופרטיים ועוד. החברה יושבת באשדוד ומנהלת קשרים עם נמלים מכל העולם עם אבטחת איכות ייחודית ומהמובילים בתחומה.

קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ