מתי מתחילים לחפש, ואיך שירותי רילוקיישן איכותיים קשורים לכל זה?

רילוקיישן ומציאת בית במדינת היעד

כאשר חושבים על רילוקיישן מיד עולות לראש שפע של מטלות ומשימות; צריך למצוא עבודה במדינה החדשה, ללמוד שפה, להכיר סביבה שונה ותרבות, ולא פחות חשוב מכך, צריך למצוא מקום חדש להתגורר בו, שיגרום לנו להרגיש בבית.

יש אנשים שהחיפוש אחר בית חדש בתהליך הרילוקיישן הוא משימה קשה ומורכבת, עבור אחרים מדובר בכיף לא נורמאלי. אין זה משנה על איזו קבוצה אתם נמנים, הכנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם לאתר בית ביתר קלות ובמהירות יחסית, כאשר אנו מקווים שטיפים אלו יוכלו להקל על תהליך הרילוקיישן כולו.

גישה חדשה לאיתור בית בעיר חדשה

כאשר עוברים למדינה חדשה, לעיר חדשה, אנחנו ממליצים לבחור בגישה שונה – בגישה עסקית וממוקדת יותר. השיטה הזו הוכחה כיעילה מאוד בתהליכי שילוח בינלאומי, וסוד ההצלחה טמון למעשה במידת הארגון והידע שתאספו, עוד לפני שאתם יוצאים לחפש בית.

• רכשו מפה מפורטת של העיר, והחלו ללמוד את העיר אליה אתם עומדים לעבור.

• ערכו רשימה מסודרת של כל הפרמטרים שחשובים לכם בשכונה אליה אתם עומדים לעבור. רשימה זו צריכה לכלול: קרבה לבית ספר, גנים ומרכזים קהילתיים, קרבה לבית חולים ומרפאות, מרחק אידיאלי ממקום העבודה, נתונים דמוגרפיים של השכונה, סוג השכונה אליה רוצים לעבור (פרבר, מרכז העיר, כפר, חווה וכו`), קרבה למוסדות דת (בית כנסת, בית חב"ד, מקווה), מוסדות תרבות ובידור (תיאטרון, קולנוע, קניון, מרכזים מסחריים) ומרכזי שירות נוספים שחשוב לכם להתגורר בקרבתם.

• ערכו מחקר מקדים ושאלו אנשים, אולי כאלו שאתם עומדים לעבוד איתם, לאילו שכונות כדאי לעבור בעיר. מומלץ מאוד להתייעץ עם מקומיים, להם יש כבר ניסיון ותפיסה מוצקה אודות צביונן של שכונות שונות בעיר.

• עכשיו שיש לכם קצת מידע מקדים, קבעו את המחיר אותו אתם מוכנים להשקיע בבית החדש, בין אם זה לשכירות וביין אם לקניה של בית. המלצה שלנו, הגיעו לחיפוש הדירה כשיש לכם כבר מחיר ריאליסטי בראש ובכיס, זה יקצר תהליכים באופן משמעותי.

• יש יתרונות רבים בהסתייעות במתווך בתהליך של רילוקיישן. ראיינו מספר מתווכים בטלפון והרגישו עם מי נוצרת כימיה טובה. אם יש חיבור גשו למתווך, ספרו לו על הדרישות שלכם, על המחיר שאתם מוכנים לשלם והתחילו בחיפוש.

• במהלך החיפוש הצטיידו במסמכים ורשימות שהכנתם: מפה, דרישות כלליות (קרבה לבית ספר, מרכז קהילתי, מרפאה וכו`), תקציב וכו`. רשימה זו היא גלגל ההצלה שלכם בתהליך, בעזרת הרשימה תוכלו לערוך השוואה בין מספר בתים פוטנציאליים, והיא שם כדי להזכיר לכם למה אתם שואפים, למה אתם זקוקים ומה באמת חשוב.

הניסיון שלנו לימד אותנו כי תהליך רילוקיישן אינו חייב להיות ארוך ומייגע, עם תכנון טוב ועם הגישה הנכונה תוכלו לקצר תהליכים ולמצוא דירה נפלאה במדינה החדשה, מבלי לבזבז זמן יקר.

מציאת בית במדינת היעד
מציאת בית במדינת היעד 2
קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ