אין ספק כי האינטרנט שינה את האופן שבו אנו חיים והדוגמא הבולטת ביותר לכך היא שכיום אנו יכולים להזמין מוצר מחו"ל ולקבל אותו בארץ תוך כמה ימים. זה כמובן דבר מצוין מכיוון שהוא מוריד את יוקר המחיה ומאפשר לישראלים לחסוך יותר. על רקע זה אנו רוצים לעשות לכם סדר ולציין שאם אתם מזמינים משלוח מארהב לישראל אתם צריכים לבחון מספר דברים. קודם כל עליכם לבחון מי חברת המשלוחים שלכם כאשר לדעת רבים יוניברס טרנזיט נחשבת לחברה המובילה בארץ בתחום המשלוחים.

עוד דבר שאתם צריכים לבחון בנוגע למשלוח זה את העלות שלו ותוך כמה ימים הוא יגיע לארץ. לצד זאת, כדאי לכם לגם לבחון להיכן יגיע המשלוח שלכם וזאת בכדי להבטיח כי יהיה לכם קל ונוח לאסוף את המשלוח ושלא תצטרכו להשקיע בכך הרבה משאבים.

האם משלוח מארהב לישראל הוא מסובך?

כאשר אנו מזמינים משלוח מארהב לישראל אנו לא חושבים על הפרוצדורה האדירה אשר מתלווה לכך. בשביל לשלוח כמו שצריך את המוצר יש צורך במחסנים ענקיים בארצות הברית, לצד זאת יש צורך בצי של משאיות בארצות הברית וכמובן גם בארץ ובצבא של עובדים אשר ישלח את הדברים בצורה הטובה ביותר שיש.

אנו חייבים לציין כי ככל שחברת המשלוחים בארץ או בארה"ב יותר טובה כך איכות המשלוח והקלות שלו תהיה יותר גבוהה. לכן כאשר אתם קונים מוצר אנו מציעים לכם לבחון מי מבצע את המשלוח שלו וכך להבטיח כי המשלוח יהיה ברמה גבוהה וללא תקלות, פגמים או ליקויים אשר יכולים לפגוע בחוויית הקנייה שלכם.

למה קנייה באינטרנט עדיפה על פני קנייה בחנות?

עולה השאלה מדוע משלוח מארהב לישראל עדיף על פני קנייה בחנות וקבלת המוצר? אם כן לקנייה אונליין יש הרבה יתרונות. קודם כל הרבה יותר נעים להיות בבית הפרטי שלנו ולהזמין מוצרים בקלות ובלחיצת כפתור מבלי לבזבז זמן על פקקים וחניות. לצד זאת קנייה באינטרנט מאפשרת לנו להשוות מחירים וסוגים של מוצרים בקלות וכך אנו קונים את המוצר שאנו הכי רוצים וצריכים וזה שווה הרבה מאוד.

משלוח מארצות הברית לישראל: כל מה שרציתם לדעת

שינוע, שילוח והעברה של חפצים אישיים, דברי ערך או קונטיינרים בין מדינות אינו דבר פשוט, ישנה בירוקרטיה רבה, טפסים ודאגות שונות בדרך. צוות יוניברס טרנזיט, המתמחה כבר שנים בתחום השילוח בין מדינות וכל הסובב אותו, מציג את כל מה שצריך לדעת בדרך לשינוע משלוח מארצות הברית לישראל.

מה עדיף, שילוח ימי או אווירי?

שאלת השאלות בדרך לשינוע משלוח מארצות הברית לישראל היא מה הטוב ביותר – שילוח ימי או אווירי. שילוח ימי לוקח זמן רב יחסית, בין 30-60 יום, אך במידה וזמן אינו שיקול עיקרי במשלוח זוהי הבחירה המועדפת. שילוח אווירי יחסית נגיש וזמין, אך יקר בהרבה לכן מתאים לרוב למשלוחים דחופים בהם הזמן קובע. 

במידה וניתן לחלק את החפצים לפי רמת החשיבות שלהם, ניתן לשלב בין משלוח ימי ואווירי. חלק מהחפצים יגיעו במשלוח אווירי ומהיר, והחלק השני של החפצים ישונעו לאט יותר אך בזול. למשל, חפצים אישיים הכרחיים יעלו על משלוח אווירי זאת בעוד שחפצים משניים יגיעו במשלוח ימי.

שירותי אריזה ואחסנה הטובים ביותר

שינוע של חפצים אישיים, דברי ערך או סחורה יקרים ובעלי ערך לבעליהם, לכן חשוב להגן עליהם במהלך המשלוח בעזרת אריזה איכותית ומקצועית. האריזה מגינה על המשלוח ומאפשרת לבעליו להיות בטוח שלא יינזק, לכן אנו מציעים ללקוחותינו שירותי אריזה איכותיים, מתוחכמים וטובים בידי בעלי מקצוע מיומנים ומומחים בתחום האריזה. 

בנוסף, כדי להגן ולשמור על המשלוח חשוב לאחסן אותו בצורה נכונה ואיכותית. אנו מאפשרים ללקוחותינו שירותי אחסון ברמה הטובה והגבוהה ביותר שניתן. לקוחותינו יכולים לשמור את המשלוח שלהם בידיים טובות, במשטחי אחסון ומכולות ייעודיות. מקומות האחסון מאובטחים כל שעות היממה, 24/7, מקורים, מוגנים, יבשים ומוכנים לקלוט משלוחים מכל מקום.

אל תתפשרו על איכות: משלוח מארצות הברית לישראל

משלוח מארצות הברית לישראל מצריך עיסוק בבירוקרטיה רבה, ידע באריזה, אחסנה טובה וכן אפשרות מעקב אחר המשלוח בכל רגע נתון. אנו מבינים ללב לקוחותינו ומעוניינים להעניק להם את חווית השילוח הטובה ביותר, לאפשר להם לעבור את תהליך השינוע בצורה קלה ונוחה, וכן שיקבלו את מבוקשם שלם ובזמן. מוזמנים לפנות אלינו, נשמח לייעץ ולהעניק לכם שירות ברמה הגבוה ביותר.

קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ