שירותיה השונים של חברת שילוח בינלאומי נדרשים למגוון רחב של סוגי לקוחות. בין היתר, נעזרים בחברה מהסוג הזה לקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים. חברת יוניברס טרנזיט מלווה את לקוחותיה המייצאים לחו"ל, את אלה המייבאים לארץ וכן גופים הזקוקים לשילוח בין מדינות שונות בחו"ל. פתרונות איכותיים גם למשפחות היוצאות לשליחות או רילוקיישן (העברת תכולות בית) ועוד. הפעם נסביר כיצד חברות שילוח בינלאומי יכולות להוזיל עלויות, עבור הלקוחות.

חברת שילוח בינלאומי מתמחה בהובלות בקונטיינרים

שילוח לחו"ל יכול להתבצע במגוון דרכים, הן בהובלה ימית והן בהובלה אווירית וגם בשילוב בין אמצעי תובלה שונים. דרך מאוד חשובה שמאפשרת לחברות שילוח להוזיל עלויות היא להתבסס על הובלה בקונטיינרים. חברת שילוח בינלאומי שמתמחה בהובלות בקונטיינרים חותכת עלויות מכמה סיבות. למשל, קונטיינר מאפשר העמסה של המשלוח, כפי שהוא, בצורה מאוד מהירה ונוחה. אין צורך להשקיע כספים רבים בהטענה או פריקה בנמל. העמסה של הקונטיינר נעשית ביעילות, על בסיס יכולות לוגיסטיות וניסיון מצטבר.

מקצועיות לאורך כל הדרך, כך משיגים חיסכון 

בשילוח בינלאומי יש צורך בהרבה מאוד ידע מקצועי. הידע המקצועי הזה, הידע בתחומי המיסוי, עמילות מכס, שחרור משלוחים ותקנות יבוא ייצוא מאפשרים לקצר זמנים באין ספור משלומים ושילוחים. יחד עם זאת, המקצועיות הזאת גם חוסכת לא מעט כסף. חוסר מקצועיות בתחום הזה עלול לגרום לעיכובים במכס ואף לתשלומי יתר או אפילו לקנסות. מקצועיות וידע מאפשרים שילוח לכל מדינה (כמעט) ברחבי הגלובוס, עם מינימום הוצאות ומקסימום שביעות רצון. אותה מקצועיות יכולה לסייע למתלבטים לאתר מסלולי שילוח מתאימים, על פי לוחות זמנים נדרשים וזמני אספקה.

שיתופי פעולה מגוונים שחותכים את ההוצאות

עוד דרך חשובה שבעזרתה יכולה חברת שילוח בינלאומי להוזיל עלויות הינה על ידי קשרים בינלאומיים. בזכות שיתופי פעולה מגוונים עם אנשי קשר וסוכנים בארץ ובחו"ל ניתן לחתוך בעלויות ועדיין לשמור על רווחיות. זוהי סיבה מרכזית שלוקח זמן לפתח חברת שילוח ברמה הבינלאומית. ההון האנושי והקשרים עם ספקים וסוכנים חשובים לא פחות משימוש בכלי תחבורה ואמצעי שילוח יעילים.

כיצד חברת שילוח בינלאומי יכולה להוזיל עלויות
כיצד חברת שילוח בינלאומי יכולה להוזיל עלויות 2
קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ