מעוניינים להתחיל למכור לחו"ל? עושים רילוקיישן ואין לכם מושג איך להתחיל להעביר את כל הדברים? יש לכם משלוח בין לאומי ואתם תוהים איך להתנהל איתו? ובכן, זה לא כזה מסובך כמו שזה נשמע. רבים חוששים מהעניין של שילוח חפצים וחבילות אל מעבר לים, אולם בפועל מדובר בתהליך די פשוט, שמתקיים בסיוען של חברות שמתמחות במשלוח בין לאומי. חברת יוניברס טרנזיט למשל, הינה חברה מובילה מתוך כל אותן חברות, דרכה ניתן לשלח משלוח בין לאומי לכל רחבי העולם. 

באילו מקרים זקוקים להעברת משלוח בין לאומי?

האפשרות להעביר משלוח בין לאומי נחוצה עבור כל מי שמבקש לייעד מטענים גדולים למדינות שונות. יש כל מני סוגים של משלוחים, מהם נובעים גם צרכים שונים והיערכות שונה לאופן הובלתם. דוגמאות למקרים בהן יש צורך בהעברת משלוח בין לאומי: רכב שמיובא אישית מחו"ל, העברה של ריהוט יקר ערך, העברת חפצים שמצריכים התארגנות לוגיסטית מורכבת וכן העברת מטענים על ידי תחבורה אווירית או ימית. 

אחד מהמקרים הטיפוסיים שמצריכים העברת משלוח בין לאומי הוא רילוקיישן. אצל הרבה אנשים חלה נקודת תפנית בחייהם, הם מקבלים הצעת עבודה מעניינית או נקראים לשליחות דיפלומטית, ואז עליהם לשנע את כל חייהם למדינה זרה אחרת. זה כרוך בשילוח בין לאומי, ייחודי ומותאם, ובתוכו סידור המטענים, הובלתם, בירוקרטיה שקשורה ברשויות ובמכס ועוד. כל אלו הכרחיים לשם הגעתו של משלוח בין לאומי בזמן המתוכנן וללא פגע. 

איך נערכים להעברת משלוח בין לאומי?

כיאה למעבר הכולל העברת מטענים אישיים, חשוב לבצע היערכות מקיפה והכנה מוקדמת יעילה. היא צריכה להתחיל עוד כמה חודשים טובים לפני, תוך תכנון קדימה של מה עושים ומתי. חשוב לשים דגש על תיאום הגעת החפצים יחד עם מועד הגעתכם הצפוי. זה כולל התקשרות עם נותני השירות הרלוונטיים, ארגון המסמכים הרלוונטיים (דרכונים, קבלות, הצהרות מכס וכו'), מיון החפצים להכרחיים ולא הכרחיים וכו'. לאחר שהחלטתם מה אתם משנעים לחו"ל, רשמו באופן מסודר מהם אותם פריטים שנשלחים, ואף כדאי מאוד לצלם אותם ליתר ביטחון. 

משלוח בין לאומי
משלוח בין לאומי 2
קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ