מעבר לחו"ל 

האתגרים של רילוקיישןהרבה אתגרים מצפים לכם בעת מעבר דירה לצורכי עבודה בחו"ל. אם אתם עושים רילוקיישן בקרוב, כדאי שתכירו אותם.

מעבר לחו"ל הוא חוויה. מפגש עם תרבות חדשה, מיקום ואקלים שונים, אורח חיים ושגרת יומיום חדשים, יכולים להציע תחושת הרפתקה מרגשת, אך גם להציג בפניכם אתגרים לא פשוטים. מחקר מקיף יוכל לספק לכם ולמשפחה. לפני שאתם עוברים למדינה אחרת, ביצוע של מחקר מעמיק, יכול להעניק לכם בסיס טוב למה לצפות. גם שיחה עם זוגות או משפחות שעברו את החוויה, יכול לתת לכם מושג וטיפים לגבי חוויות המעבר וההתאקלמות במדינה החדשה, כמו גם שיחה עם מעסיקים פוטנציאליים.

אם במדינה אליה אתם אמורים לעבור, ישנה שפה מדוברת שאינה מוכרת לכם, כדי לכם מבעוד מועד לטרוח מעט ולחפש קורס מזורז בשפה החדשה. קורס כזה לא רק יקל עליכם את התקשורת פנים אל פנים עם התושבים, הוא גם יסייע לכם רבות בסביבה החדשה שבה תתגוררו ותעבדו, לדוגמא: בקריאת שלטי הכוונה, רחובות, מוסדות ועוד.

מחקר מקדים בטרם המעבר, יכול לעזור מאוד אם מדובר במקום עבודה אליו אתם אמורים להגיע או בחיפוש הזדמנויות מקצועיות. זיהוי מכשולים בינך ובין עמיתיך לעבודה החדשה, יכול לחסוך עגמת נפש ואי הבנות. באותה הזדמנות גם כדאי לבדוק את הנורמות החברתיות, את נהלי העבודה המקובלים וכמובן לוודא שאשרת העבודה שלכם תקינה. ההכנה שלכם יכולה להיות ההבדל בין העסקתכם ובין בחירה באיש עבודה מקומי.

אתגר נוסף שעלול לעמוד בפני מי שבצע רילוקיישן הוא נושא המגורים. ההחלטה על השכונה המתאימה לכם, מצריכה מחקר ובדיקת השטח, במיוחד אם אתם עוברים לחו"ל כמשפחה ויש צורך לודא שהשכונה מתאימה לכם גם מבחינת אווירה כללית של תושבים וגם תעניק לכם מענה מוסדי (כן ילדים, בי"ס, גנים ציבוריים וכו`). יכול להיות שמטעמי אבטחה לא יהיו לכם אפשרויות בחירה רבות למקום המגורים שלכם, אך בכל מקרה, דאגו לבחור מקום שלא יגרום לכם לתחושת בידוד, לאחר מספר חודשים של שהייה. זכרו שאם אתם מבצעים בדיקה מראש לגבי מקום המגורים, תוכלו להמנע ממגורים "זמניים" עם כל המשפחה, כדי לבדוק האם הסביבה ראויה עבורכם.

אחד האתגרים הקשים יותר, כאשר מדובר במעבר משפחתי עם ילדים, הוא מציאת מוסד הלימודים המתאים. אחת הדרכים לבדוק בתי ספר באיזור המגורים המיועד, הוא לקרוא עליו באינטרנט, בין אם על ביה"ס או בפורומים, בהם הורים מביעים את דעתם הפחות מקצועית והיותר אותנטית לגבי ביה"ס. נוסף על כך, ישנם בתי ספר בינלאומיים רבים ברחבי העולם, אך קחו בחשבון כי הם גם מאוד יקרים.

קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ