כל מה שצריך להכין ולעשות לפני שמבצעים רילוקיישן במדינה זרה. הכנת המסמכים, התיקים, הכרות מקדימה עם המקום, ועוד.

לאחר שהחלטתם לעבור למדינה אחרת וכבר יש לכם תאריך, זה בדיוק הזמן להתחיל להתכונן למעבר, מכיוון שמעבר למדינה אחרת, בין אם למטרת התחלות חדשות או עקב אילוצי קריירה, אינו פשוט. אפשר להודות שלעיתים המחשבה על מעבר לחו"ל יכולה להיות מרתיע למדי ולכן, ככל שתתכוננו מראש, כך יהיה לכם קל יותר להסתגל כאשר יגיע הזמן.

ההתחלה הטובה ביותר תהיה הכנה של תיק לניירת, עם כל הניירת החשובה לכם, כזו שבלעדיה אתם עלולים להתעכב או למצוא את עצמכם ללא יכולת לקבל זכות כלשהי או אישור: תעודת לידה, רישומי חיסונים ודו"ח בריאות, מסמכי ביטוח, תעודות הסמכה ולימודים, מסמכים פיננסיים ומשפטיים, דרכונים ואישורי כניסה וכו`. מקמו את התיק הזה במקום הכי בטוח עבורכם, כדי שהוא לא יאבד במהלך האריזות.

אם החלטתם על רילוקיישן ואתם עוברים להתגורר במדינה שבה השפה המדוברת אינה ידועה לכם, כדי לחשוב על תרגום המסמכים החשובים שלכם לשפת היעד. לא בכל מדינה מדברים אנגלית ויש סיכונים שלא כדאי לקחת. נוסף על כך, אם כבר מזכירים שפה חדשה, זה יהיה רעיון מצויין עבורכם להתכונן באופן כללי לחיים במדינה חדשה, עם ידע בסיסי של השפה המדוברת. זה יסייע לכם ללא ספק, כשאתם זקוקים למידע במקום זר ותוכלו להרגיש פחות חסרי אונים.

נושא חשוב שיש לתת עליו את הדעת במעבר למדינה אחרת, היא באם יש לכם בית פרטי, או באם אתם מתגוררים בשכירות, בכל מקרה אתם אמורים להחליט מה לעשות עם הנכס בו אתם מתגוררים, בתאריך המעבר לחו"ל. אם אתם אמורים למכור או להשכיר את דירתכם, כדי ליצור בעוד מועד קשר עם איש נדל"ן, כדי שלא תצטרכו להתמודד עם הנושא כאשר אתם נמצאים בחו"ל.

ביקור במדינת היעד, לפני המעבר הסופי אליה, הוא חובה, אך לא תמיד אפשרי. לכן, במקרה ואתם עוברים למדינה שעדיין לא ביקרתם בה פיזית, מומלץ מאוד לגלוש באינטרנט ולאסוף כל מידע אפשרי על המדינה, כולל גם אנשים שניתן יהיה לפנות אליהם, בהגיעכם אליה. אלה יכולים להיות עמיתים לעבודה, אנשים שיצרתם איתם קשר מראש, דרך פורומים או אתרי מידע אחרים, מידע לגבי השגרירות ואנשי הקשר וכו`.

מה עושים עם כל הריהוט ומכשירי החשמל? שאלה טובה. בשלב ראשון, כדי לכם לבדוק בכמה וולט של חשמל משתמשים במדינה אליה אתם עוברים, כך לפחות תוכלו לדעת אם יש לכם אפשרות להביא אתכם את מוצרי החשמל, או לאחסן אותם בארץ. לגבי ריהוט באופן כללי, קודם כל אתם צריכים לדעת אם החברה אשר שולחת אתכם למדינה אחרת, אם יש כזו, מוכנה לשלם עבור משלוח של הריהוט שלכם, כולל ביטוח כמובן. במידה ולא, מומלץ שלא להשקיע בהעברת מכולה עם הריהוט שלכם, אלא למצוא, לפחות בתור התחלה, ריהוט יד שניה זמין באיזור המגורים שלכם. יכול להיות שבמהלך הזמן, אם תחליטו שכדאי לכם כלכלית, תוכלו לבצע העברת מכולה עם הריהוט מהארץ אל ביתכם החדש.

במקרה שבו אתם אמורים לנסוע לחו"ל עם הילדים, הריהוט הוא חלק חשוב עבור הילדים, היות והוא יקל את ההסתגלות שלהם במקום חדש, שפה חדשה, אנשים חדשים, מערכת לימוד חדשה וכו`. אם החלטתם לקחת את הריהוט אתכם ושלוח אותו, דאגו לבצע בדיקה עם חברים, אולי מישהו יודע על הובלה במחיר סביר ובכל מקרה, בצעו השוואת מחירים ומה השירותים שמעניקה כל חברה.

מעבר לנושא הריהוט, אם אתם נוסעים עם הילדים, כדאי לכם לבדוק את הסביבה שבה אתם מתכוונים להתגורר. בידקו האם היא ראויה למגורי ילדים בכלל. מה סגנון מערכת הלימוד והחברה באזור. האם יש שירותים ראויים למגורי ילדים, כגון: שירותי רפואה ובתי מרקחת; חוגים לילדים; גנים ציבוריים וכו`

מתכוננים לביצוע רילוקיישן
קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ