ההחלטה לעבור להתגורר בחו״ל, בין אם באופן פרטי או מטעם חברת, טומנת בחובה שיקולים רבים. כיצד יראו ויתנהלו החיים של העובר למדינת היעד? כמה כסף פנוי ישאר בסופו של כל חודש אם יחליט לעבור לאחרת מן הערים המרכזיות בעולם?

אנו מציעים סדרת כתבות שתבחן את עלויות המחיה בערים שונות בעולם בהשוואה לתל אביב.

השוואה בין עלויות המחיה בין תל אביב לניו יורק

רילוקיישן הפך להיות דבר נפוץ בכלכלה ובעסקים ככל שהעולם שלנו הופך לקטן וחסר גבולות. ישראלים רבים יוצאים לעבוד בחו"ל לתקופות ארוכות ובין היעדים הפופולריים ניתן למנות את ניו יורק, עמק הסיליקון בקליפורניה, אוסטרליה, הונג קונג, לונדון ועוד מדינות רבות. 

כאשר יוצאים לרילוקיישן, בין אם מדוברבמעבר לניו יורק או לכל יעד אחר, מומלץ לערוך מחקר קטן על היעד. אז רגע אחד לפני שאתם מתחילים לארוז את תכולת הבית ומעבר לניו יורק הרשו לי להציג את עלויות המחיה בניו יורק תוך כדי השוואה לעלויות המחיה בתל אביב.

לפני מספר חודשים דרגה חברת מרסר את הערים היקרות ביותר בדירוג יוקר המחיה העולמי. זהו מדד נחשב מאוד והוא מסייע לארגונים רבים לחשב את עלות המחייה של עובדים ברילוקיישן. כל החישובים שנעשו לצורך מדד זה לוקחים בחשבון את עלות המחיה עבור זרים. ובכן, על פי מדד זה תל אביב נמצאת במקום ה 18 ברשימת הערים היקרות ביותר וסוגרת פערים אל מול ניו יורק אשר נמצאת במקום ה 16. לצורך חישוב המדד לקחו בחשבון כמאתיים פרמטרים בניהם עלויות דיור, תחבורה, מזון, ביגוד, תקשורת ועוד.

על פי ניתוח נתונים השוואתיים בין עלות המחיה בתל אביב לעומת ניו יורק עולות שתי מסקנות –הראשונה היא שעלויות המחיה בתל אביב זולות יותר מאשר ניו יורק ואילו המסקנה השנייה היא שרמת ההכנסה הפנויה בניו יורק היא הרבה יותר גבוהה מתל אביב (למעשה מדובר ביותר מ 120%). גובה ההכנסה הפנויה מפצה על ההבדלים בעלויות המחיה כך שבסופו של דבר כוח הקנייה של הניו יורקרים גבוה יותר מאשר בתל אביב.

אם אתם מתלוננים על מחירי השכירות בתל אביב אז תתכוננו למחירי השכירות בניו יורק הגבוהים מהם בכ- 160% (!) למעשה על פי אתרי ההשוואה אתם תצטרכו כ 6700 דולר הכנסה חודשית בניו יורק על מנת לשמור על רמת החיים שעולה 16,000 שקל בתל אביב.

ריכזנו מעט נתונים השוואתיים שימחישו את ההבדלים

במעבר עם המשפחה ישנם הרבה דברים שצריך לבדוק והרבה סידורים שצריך לעשות בטרם הנסיעה ועם ההגעה. מעבר להבדלים בעלויות המחיה בין תל רביב לניו יורק ישנם עוד הרבה פרטים אחרים שבהם יש לטפל – לדוגמא מציאת מסגרות חינוך לילדים, מציאת מגורים בסביבה שתואמת את אורח חיי משפחתכם, ביטוח רפואי בחו"ל, סוגיות מס הכנסה, אריזה ושילוח של תכולת הבית וכו`.

אתם מוזמנים לקרוא את "ההכנות לקראת המעבר לחו"ל (רילוקיישן)"

בהצלחה,

א. יוניברס טרנזיט בע"מ

קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ