יש כמה קווים מנחים שיכולים לעזור לכם בבואכם לבחור חברת שילוח בינלאומית מקצועית, ננסה לעמוד על העיקריים שבהם, כאשר המטרה שניצבת לנגד עינינו היא הנוחות שלכם.

כל מה שצריך לדעת על שילוח בינלאומי, ולא היה לכם את מי לשאול!

חברות עסקיות ומסחריות, ארגונים, מוסדות ולקוחות פרטים רבים נעזרים בשירותי שילוח בינלאומי ונהנים מנוחות לצד ראש שקט, שיש מי דואג לצרכים שלהם. זה יכול לקרות עקב הגירת משפחה לארץ אחרת או בגלל צורך עסקי לייבא או לייצא מוצרים מסוימים. החוכמה היא לא לבחור סתם חברה, כי אם חברת שילוח מקצועית שמתאימה לצרכים ולאילוצים שלכם. אז איך, אפוא, מוצאים חברת שילוח בינלאומי אידיאלית…?

קווים מנחים לבחירת חברת שילוח בינלאומי

יש כמה קווים מנחים שיכולים לעזור לכם בבואכם לבחור חברת שילוח בינלאומית מקצועית, ננסה לעמוד על העיקריים שבהם, כאשר המטרה שניצבת לנגד עינינו היא הנוחות שלכם.

המלצות ומוניטין. כמו בכל דבר בעולמינו כדאי מאוד לבחור חברת שילוח שיש לה מוניטין מפואר או לפחות מספר המלצות חמות. חברות טובות הן חברות שתוכלו למצוא המלצות אודותיהן או מחברים או ברשת האינטרנט. בכל אופן, המלצות יכולות לעזור לכם גם על דרך האלמנציה, כך שאם קראתם ביקורות רעות על חברה מסוימת, הרי שרשימת החברות האפשריות לבחור מהן יצטמצמו. כמובן שאם יש לכם חבר טוב או קרובת משפחה שיש לה המלצה חמה על חברת שילוח איכותית ומקצועית – מה טוב. אם לא חפשו ברשת ביקורות והמלצות.

כיסוי גיאוגרפי. חברות רילוקיישן שונות מכסות אזורים גיאוגרפים שונים בעולם. יש חברות שמתמחות רק במזרח אסיה, יש חברות שמתמחות ביבשת אירופה בעוד אחרות מבצעות משלוחים רק ליבשת אמריקה ויש חברות שמכסות יבשות רבות ולא מתמחות רק באזור גיאוגרפי מוגבל. לכן חשוב לוודא שהחברה שאתם בוחרים בה לצורך השילוח מכסה את מדינת היעד וכי יש לה ניסיון באזור הגיאוגרפי הרצוי לכם.

סל שירותים. חברות שילוח שונות מציגות סל שירותים מעט שונה, והמלצה שלנו – בחרו רק חברה שמציעה את כל השירותים שנחוצים לכם. כך למשל, חברות מסוימות מציעות רק שירותי שילוח בעוד חברות אחרות מציעות בנוסף לכך גם שירותי אריזה. יש חברות שמעניקות שירותים בירוקראטיים כמו הסדרת אישורים, עמלות, מכס ורישיונות בנוסף לאריזה ומשלוח ויש חברות שאף מציעות עזרה בהסתגלות למדינת היעד, שירות שמתאים במיוחד לאנשים שעומדים לעשות רילוקיישן.

בטחונות וביטוחים. סעיף זה הוא מהחשובים ביותר ואסור להקל בו ראש. העברת מטענים, בין אם מדובר על מטען קטן או גדול, אישי או עסקי היא עסק רציני, ובעולמנו, לעיתים דברים יכולים להשתבש. חשוב לבדוק מה אחריות חברת השילוח במקרה של נזק, אובדן, העלמות המטען, הגעה שלא בזמן שהוגדר מראש, שבירה או עיכוב. האם לחברה יש ביטוח במקרים שכאלו? למה היא מחויבת מבחינת זמנים? ומבחינת איכות העברת המטען? כיצד היא מעבירה מטענים רגישים? באילו פעולות היא נוקטת כדי להבטיח את שלמות המטען? – יש לברר את כל אלו עוד לפני שבוחרים בחברה זו או אחרת.

רישיונות ואישורים. ישראל היא מדינה מתוקנת, ויש בה חוק וסדר. כמו לעסקים רבים אחרים, גם חברות שילוח בינלאומי צריכות להחזיק ברישיונות הנחוצים כדי לעבוד כחוק. לכן, חשוב לבדוק שלחברת השילוח בחרתם יש רישיון עסק, אישורי כניסה לנמלים, יש לוודא שהיא מכוסה בכל הביטוחים הדרושים וכו`.

קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ