אנשי עסקים נוהגים להשתמש בשירותי שילוח מטענים, כאשר הם מעונינים ליבא או ליצא סחורה לחו"ל. כאשר שולחים מטען לחו"ל, כל סוג של מוצר, קטן או גדול, חפצים יקרי ערך, עדינים או פחות – יש כמה דברים שהם חובה. צריך תמיד לקחת בחשבון, שאין זה משנה איזה מטען יש לנו למשלוח, הוא יכול להנזק או לללכת לאיבוד, בזמן המשלוח.

הובלת מטענים בשילוב ביטוח יבטיח לכם שכל מה שיקרה למטען, תוכלו לקבל פיצוי ראוי בגובה המטען. ניתן לעשות ביטוי מטענים כמעט לכל מטען אפשרי, מחבילה קטנה ועד כלי רכב ומכונות גדולות. כאשר בוחרים בביטוח מטענים לשירותי שילוח, ישנם משתנים שצריך לחשוב עליהם: החשוב מכולם הוא העובדה שאתם מבצעים ביטוח אצל חברה רצינית, אמינה, בעלת ניסיון ומשאבים, כדי להיות מוכנים לכל מצב שעלול לקרות. לעתים חברת השילוח מספקת לכם שירותים נלווים יחד עם שילוח המטען האישי שלכם – גם שירות לביטוח המטען. שילוח בינלאומי של מטענים המשלב בתוכו ביטוח אישי המתאים לכם – יכול לחסוך לכם לא מעט טרדות בעת המעבר.

במדינות מסויימות בעולם המצב הפוליטי רגיש מאוד ולכן חב` הביטוח לא תאשר כל סוג של פגיעה במטען שלכם. צריך לקרוא ולברר בקפידה באילו מצבים תכסה חב` הביטוח את המטען ובאיזה לא. כמובן שלחברת השילוח ולחברת ביטוח המטענים, אמורה להיות רשימה מפורטת לגבי מדינות היעד, בהן חלק מהאירועים אשר עלולים לקרות, אינם מכוסים בביטוח.

אל תרשו לעצמכם לחשוב כי הביטוח יכסה לכם כל סוג של נזק וכל פגיעה – הוא לא. ישנן חב` ביטוח אשר לא יכסו מצבים פוליטיים כגון מלחמה, מרד, אירוע טרור וכו`, לכן במידה ואתם מעבירים מטען למדינה שאינה יציבה פוליטית, דאגו כי תהיה תוספת בהסכם הביטוח שלכם גם למקרים מסוג זה, אך סביר להניח שהחברה תדרוש תוספת מחיר עבור סעיפים אלו.

לסיכום, כאשר אתם מתחילים להתכונן לקראת העברת מטענים לחו"ל, חשוב לבצע את זה בצורה הנכונה –החל בבחירת חברה המתמחה בשילוח מטענים מקצועי, הובלת מטענים מקצועית ושקטה שתבטיח לכם מעבר חלק, וכן התאמת ביטוח נכון שיכסה כל נזק אם יקרה במהלך הובלת המטען. בהצלחה!

הובלה ושילוח מטענים לחול
הובלה ושילוח מטענים לחול 2
קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ