יבואנים, יצרנים, בעלי מפעלים, חברות ומגזרים אחרים – תובלה ושילוח עומדים ביניכם לבין לקוחותיכם. אם אתם עושים רילוקיישן למשרד בארץ או מעבירים מפעל או משרד, אם צריך תובלה ושילוח בין שתי נקודות, אתם במקם הנכון. במידה וצרכי הלוגיסטיקה שלכם מאתגרים אתכם, תוכלו להיעזר בחברת שילוח מצוינת. אבל לפני שתבחרו חברת שילוח בארץ יש כמה דגשים שכדאי לפעול לפיהם. בצורה זאת תוכלו ליהנות מהתוצאות הטובות ביותר. 

פתרונות שילוח במידה שלכם 

לפני שאתם מתקשרים עם חברת שילוח בארץ בחוזה ארוך טווח או בהסכם עבודה לתקופה קצרה, וודאו שתוכלו לקבל את כל פתרונות השילוח הדרושים לכם. במידה רבה זה כמו תפירת חליפה במידה שלכם. שילוח בכל יום או חד פעמי, ברמה שבועית, בתדירות אחרת ועל פי נפח של קונטיינרים או במשקלים הרצויים לכם. 

חברת שילוח בארץ עם צי רכבים מתאים

בחרו אך ורק חברת שילוח שתוכל לתת לכם את המענה, על בסיס צי רכבים מתאים. ייתכן כי שינוע במשאיות גדולות דרוש לכם ויתכן כי אתם זקוקים לפתרונות שילוח אחרים, ברכבים מסחריים. אם לכם אין צי של רכבי תובלה, חפשו את חברת השילוח שתספק לכם אפילו צי של רכבים, לכל הדרוש לכם. 

פתרונות שילוח עם ביטוח 

אל תבחרו חברה שהחלה לפעול בזמן האחרון. שילוח ותובלה בהיקפים משמעותיים זה בהחלט לא משחק ילדים. דרושה לכם חברה עם צי של רכבים ועם נהגים מקצועיים. אתם צריכים חברה שנעזרת בפתרונות טכנולוגיים לצורך עמידה בזמנים ומספקת לכם את כל הדרוש, עם ביטוח נלווה. התכולה או הסחורות שלכם שווים כסף. אתם צריכים להרגיש בטוחים מתחילת השילוח ועד לסופו. 

מחירים הוגנים ושירות ללא תחרות 

לפני חתימת הסכם עם חברת שילוח בארץ, כדאי שתוודאו כי מדיניות המחירים שקופה וגלויה לכם. אף אחד לא צריך הפתעות, במיוחד לא במגזר העסקי. אתם זקוקים לפתרון יעיל, אדיב, עם שירות בזמן הנכון וכמובן עם מחירים הוגנים שמתאימים לכם. פתרונות תובלה ושילוח, גם בארץ וגם בחו"ל, רק עם יוניברס טרנזיט. עומדים לשירותכם עם מגוון פתרונות, סטנדרט גבוה ואמינות ללא פשרות. 

כך תבחרו חברת שילוח בארץ
כך תבחרו חברת שילוח בארץ 2
קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ