שילוח בין לאומי הינו העברה של חפצים אישיים, מטענים שונים ומסחריים בין מדינות ויבשות. יוניברס טרנזיט הינה חברה משלחת המלווה את הלקוח מתחילת התהליך ועד סופו. החברה מטפלת בכל הנדרש למשלוחים בינלאומיים, בקבלת אישורי מכס בארץ ובחו"ל, אישורים לאחסנה במכולות, שינוע המטען בארץ ובחו"ל עד לנקודת היעד שנקבעה מראש עם הלקוח, פריקה מסודרת ונקייה ועוד. 

שילוח בין לאומי לרילוקיישן ולחפצים אישיים

רילוקיישן לארץ אחרת מלווה בהתרגשות רבה, עומס ולחץ שכן יש לדאוג למיליון ואחד דברים בו זמנית טרם המעבר. לכן, אנו מציעים ללקוחותינו ליווי מקיף בכל הקשור לשינוע החפצים האישיים לחו"ל בצורה מסודרת, נקייה ונעימה. 

תחילה, בעזרת איש מקצוע מומחה בתחום שילוח בין לאומי, מוצגות בפני הלקוח האופציות הטובות ביותר להעברת המטען האישי, ובונים יחד תוכנית פעולה לשינוע החפצים האישיים לחו"ל. לרוב עולה השאלה, מה עדיף – שילוח ימי או אווירי? ובכן זה תלוי בשיקולים שונים. שילוח ימי לוקח זמן רב יחסית אך עלותו נמוכה, זאת לעומת שילוח אווירי שלוקח זמן קצר אך עלותו גבוהה יותר.

לאחר שנקבעה תוכנית פעולה, אנו אחראים לאריזת החפצים באופן בטיחותי, מקצועי ובעזרת החומרים המתקדמים והאיכותיים ביותר, לשינוע המטען בארץ, להעמסתו על המכולות, ארגון התהליך, אישורים לכל הנדרש כדוגמת מכס על ייצוא אווירי או ימי, שינוע פנימי בחו"ל עד לנקודת היעד והכל באופן מסודר, מאורגן ובטוח.

העברת פריטי אומנות יקרים מדלת לדלת

פריטי אומנות הם דבר יקר, נדיר ובעל חשיבות סנטימנטלית לבעליהם, לכן במידה והלקוח מעוניין לשנע אותם חשוב להפקיד את מלאכת השילוח בידי הטובים ביותר. אנו מציעים שיטת שינוע מודרנית, חדשה ומקצועית בשיטת דלת לדלת (Door to Door).

אנו מבינים ללב לקוחותינו ולחשיבות פריטי האומנות עבורם, לכן אנו מציעים פתרונות אריזה, אחסנה ושילוח מתוחכמים, חדשניים ומקצועיים. אנחנו מומחים בשילוח פריטי אומנות מיוחדים למוזיאונים, לחו"ל ולתערוכות שונות, ועד היום שירתנו מגוון רחב של לקוחות מרוצים.

שילוח בין לאומי של פריטי אומנות הוא משימה שאנו נשמח לעמוד בה, ולהוציא את הלקוח מרוצה ומאושר. הצוות המתמחה בתחום זה פגש כבר מקרים רבים ושונים בתחום, ויוכל ללוות את הלקוחות שלנו מתהליך השגת האישורים הנדרשים, האריזה והשינוע חזרה לארץ או ליעד הסופי.

מדוע שילוח בין לאומי הוא קריטי כיום?

אם אתם מנהלים עסק אתם בוודאי יודעים כי ישראל היא מדינה קטנה שקשה מאוד להרוויח בבה כמו שצריך. לכן יותר ויותר עסקים פוזלים לחו"ל ומחליטים לעשות עסקים עם העולם הגדול. אך ניהול עסק בינלאומי הוא משימה קשה המחייבת תכנון, ידע וחשיבה רבה. אחד הדברים החשובים ביותר בעסק בינלאומי הוא הקשר עם חו"ל. כיום אי אפשר לעשות הכול דרך המחשב מכיוון שיש המון דברים שאנו צריכים לשלוח לחו"ל.

כך למשל אנו צריכים לשלוח סחורה, מסמכים או רכוש לחו"ל ולכן בשנות העשרים של המאה עשרים ואחת שילוח בין לאומי הוא קריטי לעולם העסקים. עסק הפועל בחו"ל לא יכול לשרוד ללא שילוח לחו"ל וזו עובדה. אם אתם מנהלים של עסק בינלאומי אתם חייבים להבין כי עליכם לחשוב על נושא השילוח לחו"ל ואל לכם להזניח את הנושא הסופר חשוב הזה.

מדוע כדאי לי לעשות שילוח בין לאומי עם חברה ישראלית?

אם אתם רוצים לעשות שילוח בין לאומי אתם חייבים להבין כי יש משמעות אדירה לשאלה איזה חברה עושה את השילוח וזאת בכדי להבטיח משלוח מקצועי שיגיע בזמן וללא פגע. על רקע זה אנו חייבים לציין כי עדיף לכם לפנות אל חברת משלוחים ישראלית למשלוח לחו"ל.

הרבה יותר קל להתנהל מול חברה ישראלית ולא רק זאת אלא שהמחירים של חברה ישראלית יהיו הרבה יותר זולים למשלוח לארץ או מן הארץ וזאת מכיוון שהבסיס של החברה הוא בישראל. רוצים לבצע משלוח לחו"ל? פנו אך ורק לחברה ישראלית וכך תבטיחו כי המשלוח יהיה מושלם וברמה גבוהה.

מדוע במשלוח בינלאומי לא כדאי לבחור בדואר ישראל?

אם אתם רוצים לבצע שילוח בין לאומי אנו ממליצים לכם לעבוד עם חברה פרטית ולא עם דואר ישראל וזאת מכיוון שהדואר איטי באופן יחסי וסובל מתקלות רבות ולכן לא כדאי לעבוד אתו. קחו לדוגמא את חברת יוניברס טרנזיט אשר נחשבת לחברת המשלוחים לחו"ל המובילה בישראל והיא נמצאת בליגה משל עצמה בשוק זה ולכן כה כדאי לכם לעבוד עמה.

כל המידע על שילוח בין לאומי לפריטי אומנות יוקרתיים, לרילוקיישן ולחפצים אישיים
כל המידע על שילוח בין לאומי לפריטי אומנות יוקרתיים, לרילוקיישן ולחפצים אישיים 2
קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ