כל מה שרציתם לדעת על שילוח בינלאומי במאמר הבא!

שילוח בינלאומי, בדרך שלך!

חברות שילוח בינלאומי מציעות מגוון רחב של שירותים ביניהם: שירותים לוגיסטיים, תובלה ימית, יבשתית, אווירית ואם אתם עוסקים בייצוא או ייבוא של מנופים, ציוד חקלאי, מכונות, שבבים או מוצרים קמעוניים, חברות אלו יוכלו לספק לכם מענה הולם. אך למרות שחברות שילוח בינלאומי רבות יכולות לספק פתרונות כוללים, רק אחדות מביניהם מציעות עסקאות טובות יותר ומשתלמות.

חשוב להבין כי מחירי שילוח בינלאומי אינם שרירותיים, הם מבוססים על רפרטואר רחב של גורמים, וזו הסיבה שלא ניתן למצוא מחירים סטנדרטים או קבועים לכל החברות. מסיבה זו גם חשוב לקחת כמה הצעות מחיר והסכמי התקשרות מחברות שילוח, לפני שחותמים עם חברה אחת ויחידה.

על אף כל זאת, לקוחות של חברות שילוח יכולים לבצע אומדן, הערכה כללית לעלות המשלוח, תוך הסתייעות במספר כלים: ממירי מטבעות, מדדים לחישוב מטענים אוויריים או ימיים, תנאי מסחר במדינה ומדינת היעד וכו`. שימוש בכלים אלו ועוד יכול בהחלט לספק הערכת מצב כללית משוערת לתעריף התובלה. אך יש עוד גורמים שמשפיעים על תעריפי השילוח הבינלאומי.

גורמים שיקבעו את מחיר התובלה

כאמור, ישנם כמה גורמים קבועים, פחות או יותר, שמשפיעים על מחירי התובלה הבינלאומית, ואם אתם עוסקים בייבוא או ייצוא או עומדים להגר למדינה אחרת – חשוב שתכירו אותם היטב, חלקם אפילו יפתיעו אתכם בוודאי. גורמים כמו מרחק התובלה, תוכן המטענים, עונת השנה, סוג התובלה שתבחרו (ימית או אווירית, דחופה או לא), ערכו של המטען, משקלם וגודלם של המטענים, סוג המטען (מוצרי צריכה קמעוניים, מטען רגיש, מטענים מסוכנים וכו`), עלות העמסה ופריקה בנמלים, שימוש במתקני אחסנה, תובלה יבשתית (מנמל התעופה/ נמל הים ליעד בתוך המדינה), מכס, מיסי יבוא/יצוא, דמי שירות, חיובי מסוף, ביטוחים, שירותי עמילות מכס – כל אלו הם פרמטרים חשובים שיקבעו במידה רבה את עלות השילוח.

כעת, לאחר שיש בידכם את האומדן ואת הידע, יכולת המיקוח שלכם עולה והסיכוי למצוא חברה מקצועית בעלות זולה יותר – עולה באופן ניכר.

אז אם יבואנים או יצואנים שמרבים להשתמש בשירותי שילוח בינלאומי ואתם מסתובבים בתחושה שאתם משלמים יותר מדי כסף, הרי שעכשיו יש בידכם את הכלים לערוך בדק בית, לבדוק עלויות ולהתחיל בתהליך של השוואת מחירים, על מנת שאתם תוכלו ליהנות מסל שירותים מקיף במחירים הוגנים.

בהקשר הזה כדאי לשים סוף למיתוס שקיים בענף ואין לו שום אחיזה במציאות הגורס שחברות שילוח בינלאומיות גדולות גובות מחירים גבוהים יותר מחברות קטנות. למעשה פעמים רבות ההפך הוא הנכון. מאחר ולחברות שילוח גדולות יש קשרים ארוכי טווח בכל המקומות הנכונים, לרבות נמלים, רשויות מכס ורשויות ממשלתיות ובנוסף, יש להן חוג לקוחות גדול – אז דווקא חברות גדולות שכאלו מצליחות להציג מחירים מוזלים יותר, תודות להיקף העסקים הגדול שלהן.

קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ