שילוח בינלאומי מתעסק בכל מה שקשור בהעברת סחורה ממדינה למדינה.

ישנן שתי אפשרויות מרכזיות לשילוח בינלאומי, במה שנוגע למדינה ישראל: שילוח ימי ושילוח אווירי. ל-2 אפשרויות אלו ישנן יתרונות וחסרונות וצריך לבדוק את התמונה הכללית ומה המטרות של המשלוח. צריך לציין שיש גם שילוח יבשתי, אך ישראל אינה יכולה להשתמש באפשרות זו, מן הסתם.

השילוח האידאלי לבעלי עסקים ולאנשים פרטיים:

בעולם העסקים, זמן שווה כסף. המשפט הזה נכון כל עסק, אם אתה סוחר במוצרים או מוכר מניות בבנק. אתן כאן פירוט לגבי אפשרויות השילוח שמתאימות לסוחרים ולאנשי עסקים. ההחלטות והבחירות הן התפקיד שלכם. כאשר מנהלים עסקים עם מדינות בעולם, בד"כ ישנה התחייבות הספק להעביר סחורה עד תאריך מסויים. מה שברור הוא שאנו רוצים שהמשלוח שלנו יגיע במהירות ככל האפשר, אך גם ללא פגם. מהירות הגעת הסחורה מתקשר גם ישירות לקבלת התשלום – שילוח אווירי – הפתרון שלנו במקרה של עמידה בזמנים. חשוב לנהל חישובים של יעילות, מכיוון ששילוח אווירי הוא יקר הרבה יותר משלוח ימי. הכל על פי משקל כמובן. מטוסי תובלה יוצאים בכל יום, מספר פעמים ביום לארצות רבות בעולם – אלה שאנו מנהלים איתן יחסים דיפלומטיים כמובן. אך לשילוח בינלאומי אווירי יש גם את החסרונות שלו והעיקרי ביניהם, מעבר למחיר היקר, הוא מקום אחסון. למרות שיש כיום מטוסי תובלה, שזהו תפקידם העיקרי – עדיין קיימת הגבלה של מקום ולא כל דבר ניתן להעביר בהובלה אווירית.

במקרה שבו מדובר במשלוח פרטי, גם במעבר דירה לחו"ל והתכנית ידועה זמן רב מראש, ניתן לשלוח בהובלה ימית חלק מהריהוט או החפצים האישיים, אשר לא נדרשים ביומיום – אלה יגיעו ליעדם תוך 30-60 יום, אם הזמן אינו שיקול עיקרי. זו דרך לחסוך בהוצאות, שגם מלכתחילה הן לא מעטות, כשמדובר ברילוקיישן.

אם מדובר בחפצים אישיים גדולים או בעלי היקפים גדולים – אנו זקוקים להובלה ימית. בין אם אתם בעלי עסקים או סוחרים או שאתם אנשים פרטיים, בסופו של דבר אפשרויות ההובלה במיכליות על אוניה, הן מגוונות הרבה יותר משילוח אווירי. אין הגבלה של מקום או כמות והסחורה סגורה ובטוחה, גם לתקופת זמן ארוכה.

בכל מקרה של הובלות בינלאומיות, מומלץ לבצע ייעוץ ולקבל סיוע מחברת שילוח בינלאומיות, אשר מנוסות על בסיס יומי, במה שאנחנו מבצעים פעם בחיינו, או מס` פעמים בשנה. החברה מעניקה לא רק שירותי יעוץ, אלא גם שירותי אריזה, ביטוח, עמילות מכס, פירוק והרכבה ותדאג שהרכוש שלכם יגיע ליעדו, במהירות האפשרית, באופן בטוח ויעיל – וגם השקעה בהשכרת שירותיה של חברה כזו, תחסוך לכם זמן, כסף ואולי אף עגמת נפש רבה.

מהו שילוח בינלאומי
מהו שילוח בינלאומי 2
קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ