מי לא אוהב לקבל חבילות ומתנות באמצעות משלוח מארה"ב לישראל? פעמים רבות, נראה כי משלוח מארה"ב טומן בחובו אוצרות וחפצים שלא קיימים במדינתנו. במיוחד כיום, רבים מהאנשים מבצעים את מרבית קניותיהם בארה"ב כך שהם מעוניינים במשלוח עד לישראל של חפצים אלו. אין שום בעיה לבצע משלוח מארה"ב לישראל, אולם כאשר המדובר על אתרי קניות בארה"ב, כדאי שתבררו קודם האם האתר הספציפי בו רכשתם את רכישתכם אכן שולח את מוצריו לארץ. בכל שאר הפרמטרים של השליחה עצמה – נשמח לקחת זאת על עצמנו. 

מה ניתן לשלוח מארה"ב לישראל?

משלוח מארה"ב לישראל יכול לכלול כל דבר שהוא, בין אם מדובר על ביגוד ובין אן מדובר על דברים מורכבים וגדולים יותר. קחו בחשבון שחבילות אלו עוברות במכס הישראלי כאשר הן מגיעות, כך שיש לחשב את עלות החבילה והאם היא חייבת במס. עלות המשלוח עצמו יכול להתבסס, בין השאר, על גדול החבילה, משקלה ונפחה (במטוס נפח החבילה משחק תפקיד גדול יתר מאשר משקלה).

הכרת השוק האמריקאי

יש חשיבות ומשמעות לכך שתהליכי משלוח מארה"ב לישראל  ייעשו לאחר הכרת השוק האמריקאי, לרבות כללי המכס, הליכי השילוח המקובלים והנהלים הנהוגים, עמילות מכס ועוד. חבילות שונות, בייחוד כאשר מדובר על סחורות, עלולות להיתקע באחד משלבי ההליך. אין זו אחריותה של חברת השילוח, אולם מידע מוקדם על הכללים והנהלים יוכלו לפתור עוגמת נפש רבה וסבל של הלקוחות. אפשרי בדרך כלל לצאת ממצבים אלה, אולם אין ספק שכדאי לא להיכנס אליהם כלל, אם אין בכך הכרח. 

אנו ביוניברס טרנזיט נשמח לספק לכם את המידע המלא ביותר עבור משלוח מארה"ב לישראל, על סוגיו השונים. כאשר הפרטים ידועים ומוכרים, המשלוח יכול להיות מהיר, קל ובטוח. נוכל לוודא עבורכם כי אכן המשלוח יצא ממקום  מושבו ויגיע ליעדו תוך פרק זמן מסוים עליו נחליט על פי סוג החבילה. עלות המשלוח הינו תחרותי ובר השוואה לחברות אחרות הנמצאות בתחום זה, כך שהבחירה בחברה מקצועית ובעלת ניסיון כמו יוניברס טרנזיט הינה מובנת מאליה וידועה מראש. 

משלוח מארהב לישראל
משלוח מארה"ב לישראל 2
קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ