מה דורש תהליך של העברת סחורות ומטענים לחוץ לארץ? כמה עולה תהליך השילוח הבין לאומי? איך בוחרים את חברת השילוח הבין לאומי? למה לבחור דווקא בחברת א. יוניברס טרנזיט?

לפעמים אלו חיים שלמים אשר ארוזים בתוך גלילי פצפץ ובתוך ארגזי קרטון, לפעמים זה הוא משרד שלם אשר מועבר למדינה אחרת ולעיתים זו היא סחורה כזו או אחרת המועברת לחו"ל על מנת להימכר בשוק המקומי. חברת א. יוניברס טרנזיט תעזור לכם ותדאג שכל הציוד יגיע אל יעדו בצורה הבטוחה ביותר והשלמה ביותר.

על מנת שזה יקרה יש כאמור להבין את המסע שעובר על מטען כזה או אחר. שירותי הובלה לחו"ל מצריכים ידע רב וכמו כן קשרים וניסיון. מסע אל מדינה אחרת שלא נעשה בצורה המקצועית ביותר עשוי לגרום לא פעם לא מעט עוגמת נפש ללקוחות. חברת א. יוניברס טרנזיט תבטיח עבורכם את הגעת המשלוח אל היעד בעיקר בזכות היכולת לתאם בין כל הגורמים בכל אחד ואחד משלבי העברת המטען לחו"ל.

שירותי הובלה לחו"ל הווה אומר פירוט מפורט בפני הלקוח על המסלול המתאים ביותר להעברת המשלוח. השלב שני הוא ללא ספק אחד השלבים החשובים ביותר והוא האריזה במקצועית והבטוחה ביותר. לאחר מכן שירותי הובלה לחו"ל כוללים את העברת המטען לשדה התעופה או לנמל. מכו כן הצטיידות בכל האישורים הנדרשים על מנת למנוע עיכובים מיותרים וכמובן העברת המשלוח ליעדו בחו"ל על ידי חברת הובלות מקצועית.

יצוא מכולה? חברת א. יוניברס טרנזיט פועלים למענכם!

חברת השילוח הבנלאומי א. יוניברס טרנזיט עוסקת בתחום משנות השמונים. את החברה הקים יצחק רביבו. לחברת א. יוניברס טרנזיט לקוחות נאמנים ומרוצים מכל קשת התחומים כגון: מוזיאונים, בנקים, חברות היי טק, שגרירויות ועוד. הקפדה על שירות מעולה לאורך כל הדרך ומחירים אטרקטיביים.

ייצוא קונטיינר? אילו עוד שירותים ניתן לרכוש בחברת א. יוניברס טרנזיט?

כאמור יצוא מכולות דורש מיומנות רבה ושילוב של תחומים רבים. לרשות החברה כלי רכב רבים לצרכים שונים, מחסנים בסדרי גודל שונים, כמו כן ניתן לאחסן תכולות לאורך פרקי זמן משתנים.

קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ