העברה ושילוח של חפצים ממדינה למדינה כוללת התעסקות רבה בכל הנוגע לשילוח אווירי וימי, אריזה ואחסנה וכן הבנה וידע הקשורים לשילוח עצמו. יוניברס טרנזיט, חברה פרטית המתמחה בכל הקשור לתחום השילוח, אריזה ואחסנה בין לאומיים, מציגים את כל מה שצריך לדעת על משלוח מאירופה לישראל.

משלוח אווירי

אחת הדרכים לשינוע חפצים בין מדינות במהירות ויעילות הינה המשלוח האווירי. משלוח זה מאפשר מעקב מתמיד וזמין אחר המשלוח באופן נוח ללקוח וכן זמינות, שכן המשלוח מגיע ליעדו תוך זמן קצר מרגע המסירה זאת בהתחשב בסוג המשלוח והמרחק שעליו לעבור.

מחירו של משלוח אווירי נובע מחישוב של נפח ומשקל המשלוח, כאשר הגבוה ביניהם יקבע את עלות השילוח. כדי לבחור בין סוג זה של משלוח לבין אחר, יש להתחשב בקריטריון הזמן והדחיפות של אותו המטען – במידה ועל המשלוח להגיע תוך זמן קצר והוא אינו בעל משקל יוצא דופן השילוח יהיה אווירי.

משלוח ימי

סחורה ומטענים שהגעתם אינה דחופה, בפרט בעלי משקל רב, לרוב ישונעו בעזרת משלוח ימי מכמה סיבות. זמני הגעת משלוח ימי ליעדו ינועו בין 5-8 שבועות ואף יותר זאת בהתחשב במרחק ובנסיבות משתנות נוספות, וכן מחיר המשלוח יהי זול ממחיר משלוח אווירי.

בין אם זהו משלוח מאירופה לישראל או להיפך, מומלץ לבחור במשלוח ימי כאשר זמן הגעת המשלוח אינו מהווה קריטריון מרכזי וחשוב בהעברת המשלוח. השילוח הימי, כאמור, זול יותר מהאווירי לכן מתאים לרילוקיישן, ולכל שילוח של סחורות ושינוע חפצים / מטענים שאינם בעלי זמני הגעה מדויקים וקריטיים.

שירותי אריזה, אחסנה ושילוח מקצועיים: משלוח מאירופה לישראל

המשלוח, בין אם הוא כולל פרטי אומנות, רהיטים או סחורה לשיווק, הינו בעל ערך רב לבעליו כספית ורגשית כאחד. אריזה מקצועית ומיומנת של המשלוח מבטיחה לבעליו את שלמותו, לכן אנו מעניקים ללקוחותינו שירותי אריזה מתקדמים, מתוחכמים ואיכותיים בעזרתם של בעלי מקצוע מיומנים בתחום של אריזת משלוחים.

בנוסף, שירותי האחסנה שאנו מציעים ללקוחותינו מאפשרים להם לשמור את מטען משלוח מאירופה לישראל במקום בטוח לזמן הרצוי. בין אם זוהי אחסנה קבועה לטווח הארוך או הקצר, המשלוח יהיה בידיים טובות. ישנם מתחמי אחסנה מקורים ובלתי מקורים, נקיים, יבשים, מאובטחים ומוגנים כך שהמטען נשמר לכל אורך הזמן הדרוש בצורה הטובה ביותר עבור הלקוח.

קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ