שינוע של משלוחים בין מדינות הוא תחום מורכב, לכן רבים מעוניינים לקבל תמיכה, ייעוץ וליווי בכל הנוגע למשלוח מחו"ל לישראל או להיפך. בין אם זהו יבוא משלוח מגרמניה לישראל או ייצוא למדינות שונות, אנו יוניברס טרנזיט, חברה בבעלות פרטית המתמחה בכל הקשור בשילוח בינלאומי, אריזה, אחסנה ורילוקיישן, מציגים את התשובות לכל מה שרציתם לדעת על משלוח בינלאומי.

אריזה מתקדמת וחדשנית

המשלוח אותו מפקיד הלקוח בידינו בעל משמעות וערך עבורו, לכן אנו עושים הכול כדי להבטיח את בטיחותו. בין אם זהו משלוח של פריט אומנות יקר ערך, רילוקיישן או סחורות, חשוב לארוז את המשלוח בצורה איכותית ומקצועית כך שיהיה בטוח ומוגן מכל פגע.

אנו שמים דגש על טכניקות אריזה חדשניות ומתוחכמות, שיעניקו ללקוח תחושת ביטחון מלאה ויבטיחו כי המשלוח יגיע ליעדו בשלום. המשלוחים נעטפים, מודבקים ונארזים בצורה טובה על ידי בעלי מקצוע מיומנים המומחים ומנוסים במלאכת האריזה. 

תהליך ברור: משלוח מגרמניה לישראל

המשלוח כאמור, בעל חשיבות רבה לבעליו, לכן מסלול המשלוח, מקומו הנוכחי ויעדו הסופי כולם ברורים ומשותפים עם הלקוח. משלוח מגרמניה לישראל הינו תהליך גדול הכולל היבטים רבים ביניהם תכנון, בירורים, בדיקות ואחריות שאנו מאפשרים ללקוח לחסוך מעצמו ולהיות בטוח כי המשלוח שלו נמצא בידיים בטוחות בדרך ליעדו הסופי בצורה נקייה, בטוחה ומהירה ככל הניתן.

מכס ובירוקרטיה

לא צריך זכאות לדרכון גרמני על מנת לבצע שילוח. משלוחים בינלאומיים כוללים התעסקות וידע בכל הקשור למכסים ובירוקרטיות שונות, והיכרות עם התנהלות בישראל וכן במדינות אחרות. כל משלוח שמגיע ליעדו עובר בדיקות שונות של מכס ובירוקרטיה כגון בקרת תכולה, מילוי טפסים ועוד. אנו בעלי קשרי עבודה עם מדינות רבות בכל הנוגע למכס ובירוקרטיה הקשורים לייצוא וייבוא של מטענים שונים, ובכך חוסכים ללקוחות את הצורך לפתור בעיות שונות, כמו גם קשיי הבנה ועיסוק מיותר בנהלים של מדינות זרות. 

אחסון מטענים בידיים טובות

לרוב, משלוחים רבים מגיעים מוקדם מן הנדרש ליעדם מסיבות שונות, מה שכרוך בתשלומים על שהיית משלוחים בנמלים ובעיות דומות. בין אם זהו משלוח מגרמניה לישראל או מכל מדינה אחרת, אנו מציעים ללקוחותינו שירותי אחסנה נקיים, יבשים, מקורים ומאובטחים 24/7 כך שהמשלוח יהיה בידיים בטוחות כמה זמן שצריך.

קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ