בין אם זהו שילוח של מסמכים חשובים, פרטי אומנות יקרים או מטען אחר, חשוב שיגיע לידיים הנכונות בצורה בטיחותית ומקצועית. יוניברס טרנזיט, חברת שילוח בינלאומי כבר מעל ל 20 שנה, מציגים שירותי שילוח מדלת לדלת מקצועיים ואמינים, ואת כל מה שצריך לדעת בדרך.

מהו שילוח מדלת לדלת?

לרבים ישנו חפץ או פריט נדיר, שביר ויקר בעל ערך רב הן סנטימנטלית והן מבחינה כספית, ושינוע בצורה פשוטה ובסיסית עלולה לגרום לעוגמת נפש לבעלי הפריט, לבזבוז זמן וכן לטרחה רבה ומיותרת. משלוח Door To Door, כלומר משלוח "מדלת לדלת" הוא שינוע מטענים רבי ערך בצורה בטוחה, מקצועית ומוקפדת ליעדם מפתח מיקומם ההתחלתי ועד למקום היעד. 

במהלך תהליך ארגון השילוח הלקוח שותף לתכנון המסלול, בחירת סוג השילוח וארגון הזמנים. הכול נעשה בצורה משותפת, גלויה ונעימה לשני הצדדים זאת כדי שהלקוח יהיה מרוצה ועל מנת להבטיח שהמשלוח יגיע ליעדו בצורה בטוחה.

בעלי עסקים ושילוח מדלת לדלת

בימינו תרבות הצריכה השתנתה, ובעלי עסקים רבים עוברים למכירה של מוצריהם מרחוק, מכירה דרך אתרי אינטרנט וכן דרך אפליקציות. לכן, עולה הצורך של בעלי העסקים להתאים את שירותי המכירה לדרישות הלקוחות. 

משום כך החיפוש אחר המשלוח הבטוח, הטוב והמדויק ביותר עולה ומקבלת תאוצה גבוהה יותר בתקופה האחרונה. שילוח מדלת לדלת הוא הפתרון הטוב ביותר עבור בעלי עסקים זאת משום שהוא מעניק ביטחון לכך שהמשלוח יגיע ליעדו המדויק בשלום ובשלמות.

אריזה מקצועית: משלוח בטוח 

לרוב, משלוח מדלת לדלת מכיל פריט יקר ערך ובעל חשיבות רבה, לכן יש לעשות הכול כדי לשמור עליו מכל פגע. אנו מעניקים ללקוחותינו שירותי אריזה מקצועיים בידי בעלי מקצוע מיומנים ומומחים בתחומם, זאת בעזרת טכניקות אריזה מתקדמות וחדשניות כדי להגן על המשלוח ולשמור עליו.

כך תבחרו בין שילוח ימי לבין שילוח אוויר

שאלת השאלות היא כיצד כדאי לשנע משלוח בשיטת שילוח מדלת לדלת, דרך הים או דרך היבשה? ישנם כמה שיקולים אותם יש לקחת בחשבון בעת ההחלטה. משלוח אווירי נמדד לפי משקל המטען, כך שככל שהמשקל כבד יותר כך המחיר עולה, אך הוא מאוד מהיר. לעומת זאת, משלוח דרך הים לוקח זמן רב אך הוא עלותו נמוכה יותר.

מדוע שילוח מדלת לדלת הוא הפתרון הטוב ביותר למשלוח כיום?

חלק גדול מהעולם העסקי היום מתקיים באונליין והיכן שיש אונליין יש גם משלוחים. כאן נכנסת לתמונה חברת יוניברס טרנזיט אשר מספקת את המשלוחים הטובים בארץ בין אם מחו"ל ובין אם בתוך ישראל. ליוניברס ניסיון עצום ויכולות גבוהות ולכן אם אתם רוצים לשלוח משהו כדאי לכם לעבוד עמה. על רקע זה אנו חייבים לציין כי יותר ויותר חברות עוברות למודל שילוח מדלת לדלת.

מודל זה נוח מאוד לעסקים וזאת מכיוון שהם לא צריכים להחזיק מרלו"ג אלא הם יכולים לשלוח ישר מן העסק שלהם את המוצר וזה חיסכון כספי עצום וגם חיסכון בזמן רב. הלקוח גם אוהב את המודל הזה וזאת מכיוון שכך הוא יכול לקבל את המוצר מהבית שלו והוא לא צריך להמתין בתורים אינסופיים בדואר או במקום שבו מוסרים את החבילה שהוא הזמין. לכן מודל של משלוח מדלת לדלת הוא הדבר הטוב ביותר שיש וזו עובדה.

האם זה משנה איזו חברה מבצעת שילוח מדלת לדלת?

אם אתם בעל עסק ואתם צריכים לבחור חברת שילוח בשביל שילוח מדלת לדלת אתם חייבים להבין שזה מאוד משנה באיזה חברה אתם בוחרים. עליכם לתת ללקוח את המשלוח הטוב בשוק ולכן אתם חייבים לבחור חברה מומחית למשלוחים.

לכן כאשר אתם באים לבחור חברת שילוח אנו ממליצים לכם לרדת לפרטים הקטנים ביותר בכדי לראות האם החברה היא ברמה גבוהה. בחנו כמה זמן לוקח להוציא משלוח, כיצד המשלוח מתבצע, כיצד יוצרים קשר עם הלקוח, האם השליחים הם אמינים ועוד שורה של דברים שיש לבחון בכדי להבטיח משלוח ברמה גבוהה.

מדוע כדאי לבחור בחברה גדולה בשביל משלוחים?

אם אתם מחפשים חברת שילוח מדלת לדלת אנו ממליצים לכם לבחור חברה גדולה בשביל המשלוחים שלכם. עליכם להבין כי לחברה גדולה יש הרבה יותר משאבים לביצוע של משלוחים וכך המשלוח שלכם יגיע יותר מהר עם חברה גדולה ולא ייהרס או ייפגם בזמן המשלוח. לכן שווה לבחון את גודל חברת המשלוחים וכך להבטיח משלוח איכותי וטוב שישרת אתכם בצורה מושלמת. 

כל מה שצריך לדעת על שילוח מדלת לדלת
כל מה שצריך לדעת על שילוח מדלת לדלת 2
קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ