אנו מכירים מקרוב את ההתעסקות הרבה הכלולה בשינוע חפצים אישיים לחו"ל, החזרתם לארץ, שינוע פירטי אומנות ועוד. זוהי הסיבה שאנו, יוניברס טרנזיט מציעים ללקוחותינו ליווי צמוד המקל על תהליך משלוח בין לאומי של המטען הרצוי.

אישורים ובירוקרטיה

ייצוא וייבוא של מטענים כלול בבירוקרטיה נרחבת, מילוי טפסים, קבלת אישורים ותקשורת עם הרשויות. אנו עומדים לצד לקוחותינו, מסייעים להם וחוסכים להם זמן רב של טיפול בדרישות הרשויות, בעזרת איש מקצוע המומחה בכל נושא האישורים והטפסים וכך הלקוחות שלנו מקבלים עזרה ותמיכה לביצוע מהיר ויעיל של התהליך.

על המשלוחים לעבור בדיקות הקשורות למכס, לתכולה וכדומה, לכן אנו ממליצים לשכור את שירותיו של עמיל מכס המלווה את המשלוח ודואג לשחרורו במהירות הרבה ביותר שניתן. בארצות זרות המכסים פועלים באופן שונה, ואנו מעוניינים למנוע מלקוחותינו את ההתרוצצות בין הטפסים והבירוקרטיה הקשורה למכס בחו"ל.

אריזה מקצועית

המטען אותו הלקוח מעוניין לשנע בעזרת משלוח בין לאומי בעל ערך עבורו, הן מבחינה כספית והן מבחינה אישית, לכן חשוב להפקיד את תהליך האריזה בידיים טובות ומקצועיות. אריזת המשלוח מגנה ושומרת עליו לאורך כל תהליך השינוע, במיוחד כאשר מדובר בפריטים נדירים, שבירים ועדינים כמו פריטי אומנות.

אנו מציעים ללקוחותינו שרותי עטיפה ואריזה חדשניים, מתוחכמים ואיכותיים, כך שהמשלוח יהיה בטוח, והאריזה נעשית בידי אנשי מקצוע מיומנים. לאורך כל התהליך, מתחילתו, דרך שלב האריזה ועד הגעת המשלוח ליעדו, הלקוחות מקבלים מידע שוטף על מצבו ומקום הימצאו. 

אחסון משלוח בין לאומי בידיים בטוחות

שרותי האחסנה שאנו מציעים ללקוחותינו הם ברמה הגבוהה ביותר. אנו מציעים מכולות ומשטחי אחסון מקורים ולא מקורים, נקיים, יבשים ומאובטחים, זאת כדי להבטיח ללקוחותינו את איכות השילוח וטיב השמירה על המטען.

משלוח בין לאומי שהגיע ליעדו וטרם נאסף יכול לגרור עלות כספית רבה ולגרור נזקים נוספים, לכן חשוב לשחרר את המשלוח בזמן. אמנם לא מומלץ להחזיק את המשלוח זמן רב בנמל, אך אצלנו הלקוח יכול לאחסן את המטען באופן חוקי למשך כל הזמן הרצוי עבורו. התעריף הנגבה על החזקת המטען במכולות ומשטחי האחסון המיועדים לכך הוא פר יום, חודש או שנה. 

רילוקיישן משלוח בין לאומי לחול הנה כל מה שנדרש בדרך
רילוקיישן? משלוח בין לאומי לחו"ל? הנה כל מה שנדרש בדרך 2
קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ