כמה זמן לוקח לקונטיינר להגיע אל מחוז חפצו? על מי כדאי לסמוך בשילוחם של מטענים אל מעבר לים? מה הם השירותים אשר מעניקה ללקוחות השונים חברת השילוח א. יוניברס טרנזיט?

כל נושא השילוח הבין לאומי, בין אם הוא לצורכי העברת סחורות או ציוד כבד אשר מועבר דרך הים או ציוד אשר מועבר דרך האוויר דורש כאמור התייחסות מקצועית ביותר והיכרות מעמיקה עם השטח. הצלחת אותו שילוח קונטיינרים למדינה זרה תלוי לרוב בשיתוף הפעולה והתיאום בין כל הגורמים. חברת א. יוניברס טרנזיט יודעת לתפעל את כל החלקים הנדרשים להעברה מוצלחת של אותם המטענים ותקצר עבורכם את ההליכים באופן משמעותי ביותר.

שילוח קונטיינרים מתחיל כבר בשלב האריזה של אותו הציוד בבית הלקוח. צוות מיומן יעשה שימוש במוצרי האריזה האיכותיים ביותר על מנת להבטיח את הגעת הציוד בשלמותו למחוז חפצכם. כמו כן ניוד הציוד על ידי משאיות אל שדה התעופה או הנמל המקומי יעשה על ידי חברת הובלות מנוסה ובעלת רקורד.

שילוח קונטיינרים מצריך טיפול נכון בכל נושא הניירת והבירוקרטיה הן במדינת ישראל וכמו כן בכל אחת ממדינות העולם אליה מיועד אותו משלוח קונטיינרים. בחברת א. יוניברס טרנזיט פועלים טובי אנשי המקצוע הבקיאים ברזי החוקים הן בארץ וכמו כן הכל מדינה אחרת בעולם. חברת הובלות מקצועית מקומית תעביר את המשלוח מרגע ההגעה לנמל המקומי ועד לפריקתו ביעד.

משלוח סחורות? עם מי כדאי לשלוח את הסחורה שלכם?

אין תחליף לניסיון ולידע. חברת א. יוניברס טרנזיט תעמיד לרשותכם את הצוות המקצועי ביותר ובעל רקורד מרשים ביותר של עשייה בתחום ייחודי זה. חברת השילוח הבין לאומי א. יוניברס טרנזיט הוקמה בשנות השמונים ורכשה מאז לקוחות מרוצים מהרבה מאוד תחומים. בין היתר ניתן למצוא חברות וארגונים ממשלתיים לצד לקוחות פרטיים.

משלוח סחורה? נסו את המשלוח של חברת א. יוניברס טרנזיט!

שירותי החברה כוללים בין השאר אריזה ופריקה של הציוד תוך הקפדה על ניקיון, בטיחות ופינוי הפסולת. כמו כן לחברה מחסנים רבים לאחסנה ממושכת. משלוחים סחורה באחריות תוך הקפדה על כל האישורים הנדרשים.

שילוח קונטיינרים
קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ