רילוקיישן שחיכיתם לו זמן רב או משלוח מדלת לדלת של פריט יוקרתי, משלוח חפצים איכותי כולל אריזה, אחסנה והתמודדות עם בירוקרטיה הוא עיסוק מורכב. לכן, יוניברס טרנזיט מציגים לכם שירות משלוח לחול מחירים נוחים ותמיכה לאורך כל הדרך. לפניכם המידע המפרט מה כולל שילוח לחו"ל.

מכס ובירוקרטיה

כל מדינה בעלת מדיניות מכסים שונה, התנהלות בירוקרטית שונה וטפסים שונים, לכן חשוב להכיר את המדיניות של כל יעד שאליו המשלוח מיועד. אנו מכירים לעומק את ענייני הבירוקרטיה במדינות שונות, עוזרים ללקוחותינו לקצר ולייעל תהליכי בירוקרטיה במדינות שונות בעזרת היכרות ושיתוף פעולה עם הגורמים הנכונים בישראל ובמדינות אחרות.

אריזה מקצועית ואחסון בטוח

משלוחים לחו"ל, בין אם לצורך רילוקיישן, משלוחי חפצי אומנות יוקרתיים מדלת לדלת או סחורות בעלות ערך כספי, סמלי ואישי לבעלים שלהם מצריכים טיפול מסור. אריזה נכונה ומקצועית היא הפתרון להגנה על תכולת המשלוח באופן הטוב ביותר, לכן חשוב שהיא תתבצע בידי בעלי מקצוע מיומנים. אנו מכירים בחשיבותה של מלאכת האריזה, ולכן מעסיקים בעלי מקצוע מנוסים שיודעים לארוז בעזרת טכניקות מתוחכמות ומתקדמות שיגנו על המשלוח ויעניקו לבעלי החפצים רוגע.

אחסון המשלוח לאחר הגעתו ליעד גם פוטר את הלקוח מסכומים מצטברים על שהיה ממושכת בנמל כתוצאה מעיכובים שונים של מכס וזמן. אנו מציעים ללקוחותינו שירותי אחסון מאובטחים, מקורים ויבשים לאחסון המשלוח שלהם. אחסון לתקופה קצרה של כמה ימים או שבועות, ואף אחסון לטווח הארוך של חודשים ושנים. 

רילוקיישן ושילוח פרטי אומנות: משלוח לחול מחירים

משלוח לחול מחירים כולל שתי אופציות עיקריות ביניהן משלוח של חפצים אישיים, למשל רילוקיישן, ושירות משלוח מדלת לדלת של פריטים יקרים. משלוח של רילוקיישן לחו"ל כולל שליחת החפצים האישיים דרך הים או היבשה כך שיגיעו שלמים ליעדם במדינה החדשה.

משלוח מדלת לדלת הוא משלוח של פריטים יקרים, בעלי חשיבות רבה, כמו פרטי אומנות. זהו משלוח בו הפריט מלווה מהרגע בו הוא עוזב את בעליו ועד הרגע בו הוא מגיע ליעדו החדש. השירות כולל אריזה מקצועית, אחסנה, שינוע בארץ וכן בחו"ל עד ליעד הרצוי, סדר, ניקיון ואחריות מלאה על הפריט. לסיכום, משלוח לחול מחירים תלוי בסוג המשלוח, כיצד הוא משונע, הצורך באחסון ועוד.

מה עלי לדעת על משלוח לחול מחירים?

ישראל היא קיבוץ גלויות וכך יש בה צרפתים, אמריקאיים, אנגלים, גרמנים, יפנים, סינים ולמעשה מכל מדינה על הגלובוס יש נציגות בישראל. זה אומר כי הישראלים עושים המון משלוחים לחו"ל בין אם הם שולחים משלוח לקרובי משפחה או חברים ובין אם הם עוברים לחו"ל ורוצים לשלוח את רכושם למדינה שאליה הם עוברים.

אז מה אנו צריכים לדעת על משלוח לחול מחירים? קודם כל אתם צריכים להבין כי המחיר של המשלוח הוא לא הדבר היחיד שחשוב. לצד זאת יש משמעות אדירה גם לשאלה כמה זמן ייקח המשלוח והאם בטוח לעשותו וכיצד הוא יגיע ליעד. שיטת המשלוח היא לא פחות חשובה מן המחיר של המשלוח ולכן לפני שאתם מחליטים אנו ממליצים לכם לברר איך לשלוח ואיך מתבצע המשלוח ורק אז לבחור חברת משלוחים.

משלוח לחול מחירים – אל תוותרו על המלצות על חברת המשלוחים

אין ספק כי בעת משלוח לחול מחירים הדבר החשוב ביותר הוא החברה אשר מבצעת את המשלוח. ככל שהחברה תהיה יותר טובה כך המשלוח יהיה ברמה יותר גבוהה. לכן עולה השאלה איך נבטיח משלוח איכותי?

אם כן אתם צריכים להבין כי עליכם לקבל המלצות על חברת המשלוחים לפני שאתם בוחרים בה. אפשר למצוא המלצות בכל מני שיטות, דרך האינטרנט (כמובן אך ורק באתרים אמינים), דרך מכרים או משפחה אשר שלחו לחו"ל דברים ודרך החברה אשר תפנה אתכם אל לקוחות שלה. המלצה שווה זהב והיא פעמים רבות מה שמבטיח איכות ומשלוח ברמה גבוהה ולכן בשום פנים ואופן אסור לוותר על המלצות.

שימו לב לניסיון של חברת המשלוחים לפני שאתם בוחרים בה

עוד דבר שכדאי לשים לב אליו בעת משלוח לחול מחירים זה הניסיון של חברת המשלוחים. עליכם להבין כי ככל שחברת המשלוחים יותר מנוסה כך היא תעשה עבודה יותר טובה במשלוח ולכן כדאי לברר כמה החברה מנוסה. אנו חייבים לציין כי יוניברס טרנזיט היא חברת המשלוחים המובילה בישראל ולא רק זאת אלא שהיא גם מאוד מנוסה ולכן אם אתם רוצים לעשות משלוח לחו"ל פנו ליוניברס טרנזיט. 

קבלת <br>
			הצעת <br>
			מחיר

קבלת
הצעת
מחיר

סגרו 
			פנייה class=
סגירה

סגרו
פנייה

א.יוניברס טרנזיט בע"מ | משלוח בין לאומי | רילוקיישן לחול

רוצים לקבל הצעה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם
עם ההצעה המשתלמת ביותר

צרו אית� ו קשר בווצאפ צרו אית� ו קשר בווצאפ